فوتسال نونهالان سیریک:

یاران گروگ جشن قهرمان بر پا کردند



یاران گروگ قهرمان فوتسال نونهالان سیریک شناخته سد. 
   
به گزارش صبح ساحل،  لیگ فوتسال نونهالان شهرستان سیریک با قهرمانی تیم یاران گروگ در سالن ورزشی اصالت شهربندر سیریک به کار خود پایان داد.
رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک گفت: یاران گروگ در دیدار پایانی موفق شد در یک بازی دیدنی ۴ بر ۳ تیم دهیاری گونمردی را از مقابل برداشت و بر سکوی نخست فوتسال نونهالان سیریک ایستاد.
مهرداد احمدی بیان داشت :  در این دوره از مسابقات ۱۵ تیم به مدت یک ماه با یکدیگر رقابت کردند.
وی در  مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات بیان داشت: شهرستان سیریک مملو از استعدادهای ورزشی است که باید با برنامه ریزی دقیق و منظم این استعداد ها شناسایی و معرفی شوند.
رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک به برنامه ها و اهداف این هیات در توسعه فوتبال پایه اشاره و بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ اهم اهداف هیات فوتبال سیریک بر توسعه ورزش پایه است و به دنبال تزریق ورزشکاران مستعد جدید به بدنه ورزش فوتبال شهرستان هستیم.
مهرداد احمدی اظهار داشت :  راه اندازی مدارس فوتبال در سیریک یکی دیگر از برنامه های توسعه ای و استعداد یابی است که تلاشمان بر این است با شناسایی تیم های توانمند در این زمینه تا پایان سال پنج مدرسه فوتبال را در شهرستان سیریک راه اندازی و زمینه معرفی و استعداد یابی ورزشکار مستعد سیریکی را فراهم سازیم.
   
یاران گروگ جشن قهرمان بر پا کردند
یاران گروگ جشن قهرمان بر پا کردند
یاران گروگ جشن قهرمان بر پا کردند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها